הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני

האם נכון להזמין חברת קייטרינג לאירוע של שבת חתן?

כשאנחנו עורכים אירוע גדול, אירוע כגון חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה, זה די ברור שאנחנו נזמין חברת קייטרינג. אנחנו לא נסתמך על הכנה עצמית. בין אם מסיבות כלכליות, בין אם מסיבות של זמן, ובין אם מתוך הבנה שאנחנו רוצים לספק לאורחים שלנו חוויה קולינארית ייחודית וטעימה. 

כשאנחנו עורכים יותר קטנים, אז הנושא יותר פתוח לדיון, אנחנו יכולים בהחלט לשקול את האופציה שלא להזמין שירותי קייטרינג. למשל בימי הולדת או ימי נישואין. מדובר על אירועים יותר קטנים, אינטימיים ועל כן אנחנו גם נעדיף להשקיע בהם פחות כסף, נשקיע בהם פחות זמן ולכן גם נרצה שהם יהיו הרבה פחות מורכבים.

האם להזמין קייטרינג לשבת חתן

אך מה לגבי אירוע כמו שבת חתן? מדובר באירוע אשר הוא לא גדול, בוודאי לא בסדר גודל של חתונה או חינה, מצד שני, מדובר על אירוע שהוא הרבה יותר מורכב ובדרך כלל גם מוזמנים אליו יותר אורחים מאשר יום הולדת או אירוע אחר. האם במקרה כזה אנחנו אמורים להזמין חברת קייטרינג או לא? 

התשובה היא כן, וכפי שנוכל לראות בהמשך יש לכך הסברים טובים. מן הסתם, אנחנו נרצה לערוך אירוע ברמה גבוהה, אירוע שהאורחים אשר מוזמנים אליו ייהנו ממנו, ויתרה מזו, אנחנו נרצה להיות פנויים להתעסק בדברים אחרים, כאלה שקשורים לאירוע ולכל מה שמסביבו. 

אירוע שבת חתן, כידוע, זה אירוע שנערך לפני או אחרי החתונה, במהלכו עולה החתן אל התורה בבית הכנסת ולאחר מכן נערכת ארוחה מיוחדת לכבודו. בדרך כלל נהוג להזמין לארוחה קרובי משפחה וחברים קרובים. הארוחה נערכת בבית הוריו או בחצר בית הכנסת (היא יכולה כמובן גם להיערך במקום אחר, אם אין ברירה וקיימת אופציה כזו). 

לפני שנסביר מדוע נכון להזמין חברת קייטרינג לאירוע שבת חתן, ברצוננו להמליץ על חברת קייטרינג הלל, חברה שמתמחה בהכנת תפריטים לאירועים בסדרי גודל שונים, כולל אירועי שבת חתן. לחברה צוות מנוסה וגדול, והיא מפיקה תפריטים בשריים עם כשרות למהדרין, אשר יכולים להתאים לכל סוגי האירועים, על פי הצורך. מי שמזמין את החברה נהנה משירות מקצועי ואיכותי. 

מדוע נכון להזמין חברת קייטרינג לאירועי שבת חתן

יש כמה סיבות, מדוע עדיף להזמין חברה מקצועית ולא להכין בעצמנו את המנות לאירוע. 

ראשית, אירוע כמו שבת חתן נעשה סביב החתונה, זה אומר שאתם תהיו עמוסים גם כך באינספור פרטים ודברים שונים, אתם תהיו לפני או אחרי האירוע, סביר להניח שיהיו הרבה מאוד דברים על הראש שלכם גם ככה, לכן אין טעם להכין את האוכל בעצמכם. עדיף שחברה חיצונית תעשה זאת בשבילכם. 

שנית, חברה מקצועית תוכל לספק לכם אוכל, לא רק ברמה גבוהה, לא רק אוכל מגוון עשוי מחומרי גלם ברמה הטובה ביותר, אלא גם תפריט שיתאים לסוג כזה של אירוע. כפי שאפשר להבין מדובר באירוע שונה לגמרי מאירוע רגיל, מאחר והוא נערך בשבת ולא ביום רגיל, אז צריך שהתפריט יכיל מנות שלא צריך להכין במקום אלא אפשר לשמור אותו בהקפאה או במקום אחר, ולהגיש אותו כמו שהוא ביום האירוע. 

שלישית, באופן טבעי לאירוע כזה יגיעו לא מעט אורחים, אומנם פחות מאשר בחתונה או באירוע אחר, אך עדיין יהיו נוכחים בו קרובי משפחה וחברים. לכן מבחינת כמויות חומרי הגלם והמנות, מוטב שתהיה זו חברה חיצונית שתיקח את הפרויקט על עצמה ואנחנו לא נצטרך להתעסק בכל הנושא בעצמנו. 

שיתוף:

עוד באותו הנושא

שף פרטי עד הבית

העסקת שף פרטי לבית הפכה לאופציה פופולרית עבור מי שרוצה ליהנות מארוחות טעימות ובריאות מבלי לבלות במטבח. פוסט זה בבלוג

קראו עוד »

שף פרטי

שפים פרטיים מציעים דרך ייחודית ונוחה ליהנות מארוחות איכותיות במסעדה בנוחות של הבית. פוסט זה בבלוג יבדוק את היתרונות של

קראו עוד »

צרו קשר

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן