הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני

קייטרינג בבית שמש

אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג בבית שמש ברמה הגבוהה ביותר, השף יהושע הוא הבחירה המושלמת עבורכם. עם ניסיון עשיר ומוניטין מוכח בתחום הקייטרינג, אנו מציעים מגוון רחב של תפריטים, טעמים ואפשרויות הגשה, שיתאימו לכל סוגי האירועים והמסגרות. בין אם מדובר ב-קייטרינג לשבת חתן, קייטרינג לבר מצווה, קייטרינג לברית מילה או כל אירוע אחר, צוות המקצוענים שלנו ידאג להתאים את כל הדרוש כדי להפוך את האירוע שלכם למושלם. אנו נלווה אתכם החל משלב התכנון, דרך בחירת התפריט, הכנת המנות ועד להגשה מרשימה ומלאת טעם ביום האירוע. כך תוכלו לשבת בשקט, להירגע וליהנות מחוויה קולינרית יוצאת דופן לצד האורחים שלכם, בעוד הצוות שלנו דואג לכל הפרטים הקטנים והגדולים.

התפריט שלנו – מה אנחנו מציעים?

שף יהושע יצר שיתוף פעולה עם "קייטרינג ביג מאמא", ויחדיו בנינו עבורכם תפריט מנצח. התפריט שלנו הוא חגיגה של טעמים, צבעים וניחוחות, המשלבת בין מסורת למודרניות. אנו מציעים מגוון עשיר של מנות בשריות כשרות למהדרין, המותאמות לכל חך והעדפה. בחירת קייטרינג בבית שמש מבטיחה לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן ובלתי נשכחת. ניתן ליהנות ממגוון אפשרויות מפתות לקבלת פנים, כמו סיגרים מרוקאים, שניצלונים, מיני קבבונים, קבבוני עגל, כנפיים ברוטב צ'ילי ועוד. בנוסף, התפריט כולל מנות ראשונות מעוררות תיאבון כמו פילה דגים בתיבולים שונים, מאפי בית מפנקים כמו מאפה פילו עם בשר עגל, פסטייה, סיגר מרוקאי ועוד. למנות העיקריות שלנו יש מבחר אפשרויות מרתקות כמו קציצות דגים של אמא, עוף בשזיפים מקורמלים, אסאדו בבישול ארוך, שיפודי עוף וירקות, נודלס אסייתי, צלי בקר ברוטב ירקות שורש ועוד, הכל בליווי סלטים טריים, ירקות העונה ותוספות מגוונות לבחירתכם.

קייטרינג בבית שמש כשר למהדרין

כשמזמינים שירותי קייטרינג בבית שמש אצל השף יהושע, אתם נהנים מכשרות מהדרין ללא פשרות ובלי קיצורי דרך. הקפדה על כשרות מהודרת היא נר לרגלינו בכל הקשור להכנת מזון ואירוח. אנו עובדים אך ורק עם חומרי גלם איכותיים בכשרות מהודרת, תוך הקפדה יתרה על כל תהליכי הכנת המזון, הטיפול בו והגשתו, בהתאם לכל כללי הכשרות המחמירים ביותר. כל זאת תחת פיקוח והשגחה צמודים של משגיחי כשרות מוסמכים, המלווים את כל תהליך העבודה במטבח שלנו. אנו מבינים לעומק את החשיבות העליונה של הכשרות עבור הלקוחות שלנו, ולכן אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים כשאתם מגישים לאורחים שלכם אוכל נפלא ומשובח מבית היוצר של השף יהושע ו"קייטרינג ביג מאמא", שמקפיד ללא תקלה על כל גדרי הכשרות המהודרת.

קייטרינג לאירועים בבית שמש

קייטרינג בבית שמש מבית השף יהושע ו"קייטרינג ביג מאמא" הוא הפתרון המושלם לכל סוגי האירועים והמסגרות. אנו גאים להעניק שירותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר לאירועים פרטיים ומשפחתיים כמו חתונות, בר/בת מצוות, שבתות חתן, בריתות, ימי הולדת, מסיבות רווקים/רווקות ועוד, כמו גם לאירועים עסקיים, כנסים, ימי עיון וכל סוג של התכנסות הדורשת אוכל איכותי ושירות מקצועי. אנו נדאג להתאים את התפריט, האופי, כמות המנות והסגנון לפי אופי האירוע, מספר המוזמנים והתקציב שעומד לרשותכם, כדי שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים כדי שהאירוע שלכם יהיה מהחלומות. נשמח לעמוד לצידכם ולסייע לכם בכל שלב, החל מהתכנון הראשוני, דרך בחירת המנות ועד הביצוע המושלם, כדי שתוכלו פשוט להתרכז בלהנות מהאירוע המרגש שלכם, ביחד עם האורחים והאהובים עליכם.

 טווח המחירים שלנו

מחירי הזמנת קייטרינג בבית שמש מבית השף יהושע הם הוגנים, שקופים ותחרותיים, תוך התחייבות מלאה לאיכות, טריות וכשרות בכל מנה ומנה. מחירי המנות שלנו נעים בטווח סביר ונגיש לכל כיס: החל מ-35 ₪ למנות קבלת פנים, 25 ₪ למנות ראשונות מפתיעות, 60 ₪ למנה עיקרית הכוללת תוספות וסלטים עשירים, ועד ל-6 ₪ לקינוח מתוק ומפנק. כמו כן, אנו מאפשרים להוסיף מגוון עמדות מזון ייחודיות להעשרת האירוע, כמו פיש אנד צ'יפס, המבורגרים, סביח, מרקים, קבבים, פלאפל ועוד, במחירים אטרקטיביים ונוחים. צוות השף יהושע ישמח להכין עבורכם הצעת מחיר אישית ומותאמת לצרכים, לדרישות ולתקציב שלכם, תוך גמישות מקסימלית ורצון אמיתי לספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים לאירוע מושלם.

מדוע להזמין שירותי קייטרינג בבית שמש מהשף יהושע?

הזמנת שירות קייטרינג בבית שמש מבית השף יהושע ו"קייטרינג ביג מאמא" היא הבטחה לאירוע קולינרי חלומי, מרשים ובלתי נשכח. המוניטין הברוך שלנו, עשרות שנות הניסיון, ההקפדה העיקשת על איכות, טריות וכשרות בכל רמה, והרצון האמיתי לספק ללקוחות חוויה יוצאת דופן הם הסיבות המרכזיות והמובילות לבחור דווקא בנו. כשתבחרו בשף יהושע, תזכו להגשים את החלום על אירוע קולינרי מופלא, עם שירות מקצועי, יעיל ואדיב, אוכל נפלא שמבוסס על חומרי גלם איכותיים, והגשה אומנותית ומעוררת השראה שתשאיר את האורחים עם טעם של עוד. הצוות המיומן שלנו ילווה אתכם מהשלב הראשוני ועד הרגע הגדול, תוך הכלת כל הצרכים והמענה לכל השאלות, כדי שהאירוע שלכם יהיה חוויה קסומה שתישאר איתכם להרבה מאוד זמן. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם כדי לתאם פגישת ייעוץ, ולתת לנו לעשות את הקסם שלנו כדי להגשים עבורכם את אירוע החלומות המושלם בכל מובן.

גלריית תמונות מאירועים

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן