הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני

קייטרינג לבת מצווה בירושלים

מזל טוב! לילדה שלכם מלאו שתים עשרה שנים והיא הגיעה לגיל בת מצווה. כמו כל ההורים גם אתם בוודאי מחכים לרגע הזה וכבר התחלתם בהכנות להפקת האירוע המיוחד.

אחד החלקים החשובים ביותר בכל אירוע הוא כמובן האוכל. ההורים תמיד יחפשו את שירותי הקייטרינג הטובים ביותר שהם יוכלו למצוא לאירוע. אם אתם במקרה גרים בירושלים אתם וודאי מחפשים קייטרינג לבת מצווה בירושלים. במאמר שלפניכם נספר לכם על קייטרינג לבת מצווה מיוחד בדיוק באזור הזה. 

קייטרינג לבת מצווה של השף יהושע

השף יהושע עלה לארץ מהונגריה בשנת 1996, בהונגריה הוא למד את לימודיו המקצועיים בבישול וסיים את בית הספר לבישול בהונגריה בהצטיינות. לאחר שעלה לארץ, נכנס השף יהושע לשוק המסעדנות והקייטרינג המקומי ובין השאר עבד כשף בקפה רימון.

כיום שף יהושע הוא השף הראשי של חברת הקייטרינג שלו הנקראת 'שף יהושע'. החברה מתמחה בהכנות קייטרינג לשלל אירועים ובין השאר גם בקייטרינג לבת מצווה. חברת שף יהושע איחדה כוחות יחד עם חברת 'ביג מאמא קייטרינג' על מנת להביא לכם את שירותי הקייטרינג טובים ביותר שניתן להציע בירושלים. 

התפריט שלנו

חברת הקייטרינג שף יהושע יחד ובשיתוף פעולה עם חברת 'ביג מאמא קייטרינג' מציעים תפריט קייטרינג לבת מצווה עשיר ומגוון. חשוב לציין שתפריט קייטרינג בשרי כולל גם מנות צמחוניות למי שאינו אוכל בשר.

תפריט הקייטרינג כולל עמדת בופה בקבלת הפנים בה ניתן למצוא שלל מאכלים מטוגנים ואפויים לבחירתכם כגון: שניצלונים, סיגרים, פסטלים, לחם בעג'ין, מוקפץ עוף, שיפודונים, קוסקוס, ממולאים ועוד.

המנה הראשונה מתחלקת לשתיים: מנת דג ומנת מאפה. מנת הדג כוללת את מגוון הדגים שלנו כגון: פילה מושט, לברק וסלומון עשויים בצורות שונות. מנת המאפה כוללת בין השאר מאפה פילו, סיגר מרוקאי, פסטיה וטורטייה מקסיקנית.  

לאחר מכן נגיש לכם את המנה העיקרית. מנה זו יכולה להיות שתיים מתוך מגוון עשיר של מנות עיקריות שאנחנו מציעים לכם לאירוע בת המצווה. בין השאר קציצות דגים, שיפודי ירקות, סטייק, קבב, גולש הונגרי ועוד מנות רבות.

יחד עם המנה העיקרית יגיעו מנות התוספת והסלטים. מנת התוספת תכלול שלוש תוספות לבחירתכם מבין התוספות שאנחנו מציעים וביניהם: אורז בהכנות שונות, אפונה, תפוחי אדמה בתיבולים שונים ועוד. בנוסף לבחירתכם 8 סלטים מבין הסלטים שלנו. אחרי המנה העיקרית אנחנו נגיש לכם מנה אחרונה ממיטב הקינוחים של שף יהושע וביג מאמא.

לא חייבים ללכת דווקא על קייטרינג 'קלאסי'. בנוסף לקייטרינג רגיל אנחנו מציעים גם טרנד חדש חם ומיוחד של 'שולחנות שוק'. בשולחנות שוק מגישים את כל האוכל שבחרתם מעוצב ומסודר על שולחן אחד או על מספר שולחנות כך שהאוכל נראה מגרה ומפתה יותר. העיצוב מזכיר בסטה בשוק ומכאן שמו. אנחנו מציעים מגוון רחב של שולחנות שוק וביניהם: שולחן שוק המבורגרים, שניצלונים, שולחן שוק מתוקים ושולחן שוק פירות.

קייטרינג לבת מצווה בהפקה מלאה

כפי שאמרנו אחד הדברים החשובים ביותר באירוע הוא האוכל, אצלנו ניתן לקבל גם את זה וגם ובאותו מקום את ההפקה של כל האירוע שלכם!

יחד עם ביג מאמא אנחנו מציעים לכם את מחלקת 'אותנטי' מחלקה הדואגת לכל נושא הפקת אירוע בת המצווה שלכם ומורידה ממכם את הלחץ לעסוק בזה בעצמכם. השירות כולל שירות מלצרים, עריכה ועיצוב מכובדים של המנות וההגשה. בנוסף לכך, אם תתנו לנו להפיק לכם את כל האירוע, נוכל לשלב בין שולחנות השוק שלנו לבין מנות הקייטרינג עליהם דיברנו.

הכשרות שלנו

אנחנו דוגלים בכך שהכשרות שלנו תהיה ברמה הגבוהה ביותר ואיננו מתפשרים על כך מכיוון שאנחנו רוצים שכולם יוכלו להנות משירותי הקייטרינג לבת מצווה שאנחנו מגישים. אנחנו מקפידים על הכשרויות ברמה המהודרת ביותר: הכשרות שלנו בהשגחת בד"ץ הרב מחפוד, ורבנות מהדרין 'מטה בנימין' ומומלצי אתר 'כושרות'.

טווח מחירים

טווח המחירים שלנו משתנה והוא תלוי בעיקר בשלושה דברים: כמות האורחים, מספר המנות שתבחרו והשירותים הנוספים שתרצו לקחת ממנו (כמו למשל הפקת האירוע). המחיר שאנחנו מציעים הוא גמיש בגלל שאתם יכולים לבחור בדיוק מה תרצו ומה לא – כדאי שכולם, כולל כולם, יוכלו ליהנות משירותי קייטרינג לבת מצווה איכותיים, במחירים הוגנים במיוחד.

מדוע להזמין קייטרינג לבת מצווה בירושלים מהשף יהושע?

אז אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג לבת מצווה כדאי לכם לדבר איתנו. השף יהושע והצוות סביבו דואג לשירות ברמה אישית ומלווה אתכם לאורך הדרך. המחירים של השף יהושע אטרקטיביים ביותר ומתאימים לכל אחד. חשוב מכל – אצלנו, אתם בוחרים מה אתם אוכלים – תוכלו לבחור את המנות אליהן הכי התחברתם, מתוך שלל המנות המוצגות בתפריט שלנו, והכל כמובן – בכשרות המהודרת ביותר.

אז אם השתכנעתם ואתם רוצים להזמין אצלנו שירותי קייטרינג לבת מצווה בירושלים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במייל:
[email protected] בטלפון: 077-9970994

השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום לקביעת האירוע המושלם שלכם!

עוד קטגוריות

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן