הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני

אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין בירושלים
שף יהושע בשיתוף פעולה מלא עם קייטרינג ביג מאמא

אוכל מוכן לשבת בירושלים קלאסי
שירות מרוחב הלב, עם חיוך הקשבה וירידה לפרטים
קייטרינג בשרי בירושלים כשר למהדרין
חברת קייטרינג שף יהושע מספקת שירותי קייטרינג בשרי כשר בירושלים לאירועים בלתי נשכחים. אצל קייטרינג שף יהושע תוכלו ליהנות מתפריט בשרי רחב בטעמים אותנטיים שלא ישאירו לכם מקום לדמיון -מבחר רב של מנות בשריות המפיצות ריחות נהדרים לכל המוזמנים. בין המנות שאנו מציעים כוללות: פרגיות במרינדה, אוסבוקו בשר אסטרוגנוף, קבב על מקלות קינמון ועוד... חרטנו על דגלנו את נושא הטריות, איכות והשפע ללא פשרות וכמובן דגש בחווייה קולינרית שונה וייחודית. בחירת קייטרינג בשרי בהחלט יכולה לספק לכם מגוון רחב של בשרים איכותיים לכל אירוע שאליו אתם נערכים. אצל קייטרינג שף יהושע תוכלו ליהנות בנוסף ממנות בשריות מהמטבח האירופאי שישדרגו לכם את האירוע ויהפכו אותו לאירוע בלתי נשכח.
קייטרינג בשרי - לבחירתכם
מה שלא תבחרו, זה יהיה פנומנלי. חומרי הגלם האיכותיים ביותר יוצרים מנות עשירות טעם לקייטרינג שנספק עבורכם.
תפריט קייטרינג בהתאמה אישית
אצלנו תקבלו בדיוק את מה שביקשתם, עם תוספות
שקופית קודמת
שקופית הבאה

בשנים האחרונות ניתן לראות טרנד חדש של אוכל מוכן לשבת. מאמר זה יעזור לכם להבין מהו שירות זה, מי קהל היעד שלו וכיצד גם אתם יכולים ליהנות ממנו.

אוכל מוכן לשבת- סטודנטים

אם אתם משתייכים אל קהל הסטודנטים או האנשים שחיים כיחידים ולא יודעים כיצד לבשל את אותם מאכלים נהדרים של בית אימא, בוודאי תשמחו לשמוע שיש שירות חדש של אוכל מוכן לשבת שימלאלכם את השולחן בריחות נפלאים ומוכרים בערב יום השישי, ממש כמו בבית בו גדלתם. אם עד היום הרחתם מדי שישי את ריחות תבשילי הבית מהדלתות הסגורות של השכנים, כיום יש לכם אפשרות להזמין אוכל לשבת ולתת לאחרים להריח את הריחות הנפלאים שבוקעים מדלת ביתכם.אחד מקהלי היעד של אוכל מוכן לסוף שבוע הם אותם אנשים יחידים שעובדים ולומדים קשה כל השבוע ומעוניינים להרגיש את הריחות והטעמים של הבית בשישי שבת, אך לא רק.

מזמינים אוכל מוכן-משפחות

ההפתעה הגדולה שלחברות הקייטרינג שמציעות שירות אוכל מוכן לשבת הייתה כאשר החלה התעניינות גדולה שלמשפחות בשירות זה. אם עד היום נהוג היה שהנשים מבשלות לערב שישי ומארגנות אתהארוחה המשפחתית, נכון לעשור האחרון חלו תמורות רבות ונשים וגברים עובדים קשה מאודכל השבוע, דבר שמאפשר להם ליהנות מהפינוק של מישהו אחר שיבשל עבורם ועבור כלהמשפחה שלהם לערב שישי. שירות אוכל מוכן לשישי מאפשר לכל משפחה ליהנות מבחירתמאכלים ביתיים מסוגים שונים שימלאו את שולחן השישי בטעמים נפלאים. כאן מדובר עלתפריט מאכלים בשרי בסגנון אמריקאי ואירופאי וכן בתפריט חלבי שיכול לשרת אתכםלארוחה קלה ביום שבת. בין המאכלים המוצעים לקהל הרחב מרקים חלביים, קישים, לזניותופסטות מכל מיני סוגים, קציצות, ממולאים, סלטים, כריכים, קינוחים והרשימה עודארוכה.

לצפפייה בתפריט מגשי אירוח חלבי לחצו כאן

לסיכום, אם בעבר,סטודנטים ורווקים היו קהל היעד העיקרי לו יועד השירות, כיום השירות התרחב וניתןלראות משפחות, זוגות ויחידים שמזמינים אוכל איכותי וטעים לשבת.

מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות תפריטי אוכל מוכן לשבת?

שיתוף:

עוד באותו הנושא

שף פרטי עד הבית

העסקת שף פרטי לבית הפכה לאופציה פופולרית עבור מי שרוצה ליהנות מארוחות טעימות ובריאות מבלי לבלות במטבח. פוסט זה בבלוג

קראו עוד »

שף פרטי

שפים פרטיים מציעים דרך ייחודית ונוחה ליהנות מארוחות איכותיות במסעדה בנוחות של הבית. פוסט זה בבלוג יבדוק את היתרונות של

קראו עוד »

צרו קשר

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן