הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני

קייטרינג לראש השנה

זה בלתי נתפס, אבל השנה הנוכחית ממש קרובה לסיום, ואנו רגע לפני תחילתה של שנה חדשה, שנפתחת, איך לא, עם אחד החגים האהובים והמיוחדים: ראש השנה. על פי המסורת, בראש השנה מבלים הרבה שעות בבית כנסת, תוקעים בשופר, וכמובן, כמו בכל חג יהודי, יש גם ארוחות טעימות.

גם השנה, קייטרינג שף יהושע מבית ביג מאמא מציג תפריט קולינרי עשיר שנבנה במיוחד עבור ראש השנה, הכולל את מיטב מנות האוכל הטעימות, המסורתיות והאהובות. הזמנת קייטרינג לראש השנה תאפשר לכם להתכונן לחג בצורה נינוחה ונעימה, ולהיות בטוחים שהאורחים שלכם יהנו משפע קולינרי, כיאה לשנה החדשה.

תפריט קייטרינג לראש השנה כשר למהדרין

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!

מנות ראשונות

בחירת כמות

 

סלטים (מיכל 250 סמ"ק)

 

בחירת כמות

 

מנות עיקריות

 

בחירת כמות

 

תוספות

 

בחירת כמות

 

מרקים

 

בחירת כמות

*מבצע! 130 ש"ח סעודה מלאה לאדם

(מנה ראשונה, מנה עקרית, 3 סוגי תוספות ו-8 סוגי סלטים). מינימום 10 מנות, לא כולל שוק טלה ומשלוח

*מינימום הזמנה באיסוף עצמי 750 ₪ ולמשלוח מינימום הזמנה 1,300 ₪

• ניתן להזמין עד יום ראשון כ"ב באלול, ה-25.9.24 בשעה 15:00. ככל שנגיע למכסת ההזמנות לפני תאריך זה לא נוכל לקבל הזמנות נוספות, הקדימו להזמין. ניתן להתעדכן בדף זה מתי ההרשמה נסגרה
• אספקת הארוחות תחל ביום שלישי כ"ח באלול ה-1.10.24 ותמשיך עד יום רביעי ערב החג כ"ט באלול ה-2.10.24 משעות הבוקר עד הצהריים.
• ניתן לבצע איסוף עצמי ביום שלישי כ"ח באלול ה-1.10.24 משעה 12:30 ועד שעה 20:00 וביום רביעי כ"ט באלול ה-2.10.24 עד שעה 12:00
• משלוחים לירושלים, מודיעין, השפלה, נתניה והמרכז בתוספת תשלום

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם בהקדם

מה התאריך הרצוי למשלוח?

ארוחות החג בראש השנה

הארוחות בראש השנה מיוחדות מאוד, בלילות החג יש שלל מנהגים של אכילת סימנים שונים שנועדו לסמל את הברכה שבשנה הבאה, כאשר לכל עדה יש סימנים שונים. כמובן שהארוחות שבהן אנו מארחים ומתארחים הן שיאו של החג, ולכן חשוב לכולנו שארוחות החג שלנו יהיו מפנקות, טעימות, ומושקעות. ראש השנה הוא סימן לשנה הבאה, אז אם תאכלו טוב בחג, כנראה שגם בכל השנה תהינו מהארוחות.

שימו לב: בראש השנה יש לנו בדרך כלל 4 ארוחות חג: 2 ארוחות בערב ו2 ארוחות בצהריים. אבל השנה יש לנו שבת שצמודה לראש השנה, כך שאנו עם 3 ימים רצופים של חג או שבת (!!), ובסך הכל – לא פחות מ-6 ארוחות (או 7, אם מחשיבים גם את 'הסעודה השלישית' של שבת). ראש השנה כזה מציב אתגר גדול לכל הבשלנים והבשלניות, שרוצים לשמור על ארוחות מגוונות וטעימות. מה עושים? התשובה פשוטה: מזמינים מנות קייטרינג לראש השנה.

איך נדאג לארוחה מדהימה בלי לעבוד קשה

אז אם אתם לא ממש אוהבים לבשל, או שאתם אוהבים לבשל ואין לכם זמן, או שבא לכם להתפנק קצת ולא להגיע לחג עם הלשון בחוץ, יש לנו פתרון מעולה בשבילכם: קייטרינג לראש השנה. הזמנת קייטרינג בשרי לראש השנה תחסוך לכם הרבה עבודה, וכיום ניתן להזמין אוכל מוכן לראש השנה ברמה גבוהה מאוד. מה שחשוב בסופו של דבר זה שתגיעו לחג ברוגע ותצליחו לעבור אותו כמו שצריך. לכן, קייטרינג לראש השנה הוא רעיון נפלא, בטח למי שמארח הרבה אנשים.

איך נבחר קייטרינג לראש השנה

כמובן שראש השנה הוא לא עוד יום רגיל, ואם החלטנו ללכת על אוכל מוכן לראש השנה, אנו רוצים לוודא שיהיה לנו את האוכל הטעים והאיכותי ביותר. בדיוק בשביל זה אספנו כאן עבורכם רשימה של נקודות ששווה לשים לב אליהן כאשר אתם בוחרים קייטרינג לראש השנה.

מגוון – נקודה חשובה מאוד, ולא משנה אם החלטתם ללכת על קייטרינג בשרי לראש השנה או על משהו חלבי. כאשר אתם מסתכלים על תפריט קייטרינג לראש השנה תוודאו שיש בו מגוון רחב של מנות. המגוון חשוב מאוד בגלל ריבוי הארוחות, ואם אתם מארחים ויש לכם הרבה אנשים בארוחה, כדאי שכל אחד יוכל למצוא כמה דברים שהוא אוהב.

התאמות לבעלי רגישויות – כדי לבחור קייטרינג לראש השנה 2024, חייבים לבדוק האם יש לו בתפריט מנות שמתאימות לרגישויות שונות. כיום המודעות לזה גדולה מאוד, אבל אם יש לכם בארוחה צמחונים, טבעונים, צליאקים, או אנשים שרגישים למוצרי מזון שונים, שווה לוודא שיש מנות שגם הם יוכלו לאכול.

לוגיסטיקה ושירותים נלווים – רוב האנשים שמזמינים קייטרינג לראש השנה לא ממש חושבים על הנקודה הזו, אבל היא די חשובה. היא חשובה ככל שההזמנה שלכם גדולה יותר, ואם יש לכם אירוע ולא סתם ארוחות חג משפחתיות אז היא קריטית. תבדקו איך בדיוק אתם מקבלים את האוכל, האם הכלים מתאימים לחימום? האם אתם מקבלים גם כלי הגשה ושולחן או רק אוכל? אלו נקודות שלא תמיד שמים לב אליהן, אבל כשאתם ניגשים לבחור קייטרינג לראש השנה שווה להיות מודעים.

המלצות – כמובן שאחד הדברים הכי חשובים לפני שבוחרים קייטרינג, ושוב, לא משנה אם זה קייטרינג בשרי לראש השנה או כל קייטרינג אחר זה המלצות. נסו לבדוק אצל חברים או בני משפחה האם הם מכירים את הקייטרינג, האם יצא להם לאכול באירוע שבו הוא סיפק את האוכל, כך שתהיו בטוחים שיש לכם קייטרינג לראש השנה שמכין אוכל מעולה.

שירות ומשלוחים – הרבה פעמים אנשים פותחים תפריט קייטרינג לראש השנה, מתלהבים מכמה מנות, ומחליטים לסגור עם הקייטרינג. אבל, בסופו של דבר אתם לקוחות, ושירות טוב הוא דבר סופר משמעותי. לפני שאתם סוגרים קייטרינג לראש השנה תנסו לשים לב איזה יחס אתם מקבלים, כדי לא להגיע למצבים לא נעימים. נקודה נוספת שכדאי לבדוק היא עניין המשלוחים. יכול להיות שפתחתם תפריט קייטרינג לראש השנה, והוא היה נראה מעולה, אבל אתם גרים בעפולה והקייטרינג נמצא בקריית גת בלי משלוחים.

תקציב ומחיר – כמובן שלפני ואחרי הכל, התקציב שיש לנו עבור קייטרינג לראש השנה 2024 הוא אחד הפרמטרים הכי חשובים. אז כשאתם מחפשים קייטרינג לראש השנה שווה להגדיר מראש מהו התקציב שלכם, וכמובן להשאיר גמישות מסוימת לחריגות.

איזה מנות אפשר וכדאי להזמין לארוחת ראש השנה?

אז אחרי שאנו יודעים איך כדאי לבחור קייטרינג, ולמה לשים לב, הגענו לדבר החשוב באמת: לבחור את המנות. קודם כל נמליץ לכם בחום ללכת על קייטרינג בשרי לראש השנה. בסופו של דבר מדובר על חג מסורתי, ואין כמו ארוחות בשריות טובות. אז מה כדאי להזמין מתוך תפריט קייטרינג לראש השנה? 

קודם כל אם יש לכם מנהגים או מסורות מיוחדות במשפחה לאכול מנה מסוימת בחג, שווה לבדוק האם יש אותה באותו תפריט קייטרינג לראש השנה. גם אם אין, כדאי לבדוק האם אפשר להזמין אותה במיוחד. מאכלים שנהוג לשלב בארוחות החג הם מרק עוף ודגים, והדברים הקלילים יותר הם תמרים ותפוח בדבש. סידרנו את המנות לפי שלושת הסוגים העיקריים, כדי שיהיה לכם נוח ומסודר.

  • ראשונות – מנה ראשונה קלאסית היא דג, סלמון בעשבי תיבול יכול להיות נהדר, או קציצות דגים. גם כבד קצוץ הוא יופי של מנת פתיחה לארוחת חג, שכל קייטרינג בשרי לראש השנה שמכבד את עצמו יציע לכם.
 
  • עיקריות – אנו ממליצים להזמין שני סוגי עיקריות, כאשר המנות הקלאסיות והאהובות הן שניצל, אסאדו, פרגית על הגריל, או עוף בדבש וסילאן שמתאים במיוחד לסימני החג.
 
  • סלטים – ליד הבשרים, כדאי להזמין גם קצת סלטים קלילים ומרעננים. מה יותר מתאים לראש השנה מקוביות סלק, סלט גזר טרי, או סלט וולדורף שכולם מסימני החג.

מהם היתרונות שיש להזמנת אוכל מקייטרינג לראש השנה

אז קייטרינג בשרי לראש השנה הוא הבחירה המצוינת. למה כדאי להזמין אותו? קודם כל כי זה יחסוך לכם המון שעות במטבח, שעות שתוכלו להקדיש לדברים חשובים אחרים. מעבר לזמן, זה גם יחסוך לכם המון כאבי ראש: החל מהמחשבה על התפריט, דרך קניות חומרי גלם וקניות השלמה, ואת כל הדאגה והלחץ שהכול יצא טעים וטוב. למה להיכנס לחג בטירוף, אם אפשר לעשות את זה ברוגע?

לסיכום

אם אתם רוצים להיכנס לחג ברוגע ובשלווה, אבל לא רוצים לוותר על ארוחות חג טעימות, עשירות, ומגוונות, אין ספק שהפתרון המושלם עבורכם הוא קייטרינג בשרי לראש השנה. כך תוכלו לארח חברים ובני משפחה בלי להיות בלחץ. כל מה שנשאר לכם הוא ליצור קשר עם קייטרינג שף יהושע, וליהנות מחג מדהים. שנה טובה.

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן