הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני

קייטרינג לשבת חתן בירושלים

קייטרינג לשבת חתן בירושלים של השף יהושע – תפריט מגוון ועשיר, המציע מגוון רחב של מנות בכשרות מהודרת ובטעמים בלתי נשכחים!

עומדים לפני אירוע שבת חתן? אם כן, אתם ודאי מודעים לאחד הגורמים המרכזיים שצריכים להיות באירוע, והוא עניין האוכל. אך מה עושים כאשר צריך לארגן סעודה לקהל שלם, ועוד בשבת? ובכן בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה עם קייטרינג שף יהושע. שף יהושע מציע 3 סעודות מלאות, כשרות למהדרין ובמחירים המשתלמים לכל כיס.

תפריט קייטרינג לשבת חתן בירושלים

סמנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!

ערב שבת - 85 ש"ח לסועד

מנה ראשונה- 2 לבחירה

 

מנה עיקרית כולל תוספות וסלטים- 2 לבחירה

 

תוספות למנה עיקרית - 3 לבחירה

סלטים - 8 לבחירה

 

סעודה שניה - 60 ש"ח לסועד

אפשרות א'

חמין בשרי מלא הכולל: חומוס, שעועית, תפו"א, אורז, בשר, חיטה בשקית, ביצים בשקית
תוספת - 1 לבחירה:
סלטים : 8 לבחירה מהסלטים מסעודה ראשונה

אפשרות ב'

מנה עיקרית : 2 עיקריות לבחירה מהעיקריות בסעודה ראשונה
תוספת למנה עיקרית : 3 לבחירה מהתוספות בסעודה ראשונה
סלטים : 8 לבחירה מהסלטים מסעודה ראשונה

 

סעודה שלישית- 30 ש"ח לסועד

מנה עיקרית- 2 לבחירה:
סלטים : 6 לבחירה מהסלטים מסעודה ראשונה

 

תוספות אפשריות

*חד פעמי יוקרתי - 10 ש"ח לסועד לכל סעודה
סכין, מזלג, כוסות, צלחת למנה ראשונה, צלחת למנה שניה, אלבד, סלטיות, אובלי למרכז שולחן, כפות הגשה ומפיונים
*שתיה מסדרת קוקה קולה - 10 ש"ח לסועד לכל סעודה
קולה, זירו, ספרייט, סודה, מים, נסטי, מבחר ספרינג
*מנה אחרונה - 6 ש"ח לסועד
מיקס קינוחים * עוגת מוס שוקולד * בקלאווה * שטרודל תפוחים
*מגש פירות העונה - 150 ש"ח
*מגוון לחמים ולחמניות - החל מ-2 ₪ ליחידה

זהו תפריט מומלץ לשבת. התפריט הינו תפריט מודלרי, על כן ניתן לעשות שינוים במבנה הסעודות!

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?
כתובת מלאה למשלוח - עיר,רחוב, מספר בניין, מספר דירה

כל מה שצריך לדעת על קייטרינג לשבת חתן בירושלים

ראשית כל ולפני הכל, בואו נבין במה מדובר כאשר אומרים קייטרינג. ובכן קייטרינג הוא למעשה שירותי הסעדה שמסופקים ללקוח בכל מקום וזמן אותם הוא רוצה. כך למשל, ניתן להביא אוכל לאולם אירועים, כמו גם לבית מלון או לכל מקום אחר, גם אם אין קירבה כזו או אחרת למטבח. כאשר מדובר על שבתות חתן, בישול האוכל במהלך השבת הופך לבעייתי כמובן, ולכן עניין הקייטרינג מציל את המצב. נוסף על כל אלו, נציין כי בין שירותי הקייטרינג שלנו, תוכלו למצוא כמובן קייטרינג לשבתות חתן עבור אירועים שונים כגון אלו:

כמובן שמעבר לאלו אנו מספקים שירותי קייטרינג לעוד מגוון אירועים פרטיים נוספים, אך היום כאמור נתמקד בקייטרינג לשבתות חתן.

מחפשים קייטרינג כשר למהדרין? הנה מה שאתם צריכים

מלבד לקייטרינג עצמו, כמובן שישנם דברים נוספים אחרים שחשוב לשים לב אליהם, כשביניהם עניין הכשרות. לכך אין מה לדאוג כאשר מדובר על הקייטרינג שלנו בקייטרינג שף יהושע. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות לשבת חתן בירושלים, עליהן נפרט בהמשך, כשהכל כשר למהדרין בהשגחת הרב מחפוד. כך, אנו מבטיחים לכם סעודה טעימה, מזינה וחשוב מכל – כשרה למהדרין!

קייטרינג לשבת חתן בר מצווה: כך תערכו לאירוע בצורה הטובה ביותר

כאמור, בין כלל שירותי קייטרינג לשבת חתן בירושלים אותם תוכלו למצוא אצלנו, ישנו גם קייטרינג ייחודי עבור שבת חתן בר מצווה. מה זה בדיוק אומר? שאלה מעולה, והתשובה עליה עוד יותר!

  • הנגשת הארוחות לקהל היעד – קהל בשבת חתן של בר מצווה שונה מקהל בשבתות חתן אחרות, בין אם בכמות ובין אם בהרכב המנות.
  • מיקום אירוע שבת החתן – אירועי שבת חתן לבר מצווה מתקיימים במקומות ובסדר גודל מעט שונה מאירועי שבת חתן לחתן וכלה, וגם כאן נדרשת התאמה אינדיבידואלית.
  • ציוד נלווה – בקייטרינג שלנו תוכלו למצוא שירותים נוספים הנלווים לאוכל עצמו, אשר ייתכן ויוכלו לשדרג עבורכם את חגיגות בר המצווה.

הרכבת תפריט לשבת חתן בצורה המושלמת

לאחר שהחלטתם על הקייטרינג אותו אתם רוצים בשבת החתן שלכם, מגיע שלב הרכבת התפריט. ומה האפשרויות העומדות בפניכם? ובכן אצלנו בקייטרינג לשבת חתן בירושלים תוכלו למצוא מגוון עצום של אפשרויות אשר מתחלקות למנות שונות:

סעודת ערב שבת

סעודת ליל שבת היא מרכז הבמה של הקייטרינג לשבת חתן, והיא מורכבת בפני עצמה ממספר מנות.

  1. מנה ראשונה – בחירת דגים למנה הראשונה מתוך מגוון רחב, החל מפילה מושט בתבשיל מרוקאי פיקנטי ועד פילס סלמון בפסטו.
  2. מנה עיקרית – בחירת המנה העיקרית לערב שבת היא הבחירה החשובה ביותר כאשר עומדות בפניכם אינסוף אפשרויות כגון קציצות דגים ובקר, מוסקה בשרית, שניצלים, קבב, עוף נודלס ועוד ועוד.
  3. תוספות למנה עיקרית – גם התוספות שלנו מעמידות אתכם בבחירה לא פשוטה בין אורז, לשעועית ירוקה, ירוקות אפויים או בכלל משהו אחר.
  4. סלטים – ואיך אפשר לקיים סעודת ערב שבת ללא מגוון רחב של סלטים, במגוון טעמים וצבעים, החל ממטבוחה ועד לסלטים שקיימים רק בחלומות המתוקים.

סעודה שנייה

הסעודה השנייה מעמידה אתכם בפני החלטות לא קלות גם כן, כאשר אתם נדרשים לבחור בין 2 אפשרויות מרכזיות אשר יבנו לכם את תפריט הארוחה. 2 האפשרויות יספקו לכם כמובן ארוחה בשרית חמה וטעימה לצד תוספות ומגוון סלטים.

סעודה שלישית

הסעודה השלישית תספק לכם מנה עיקרית לבחירתכם ומגוון רחב של סלטים, ובכך תאפשר לכם לסיים את האירוע עם טעם טוב, חווית טעמים לא נורמלית, וכמובן טעם של עוד!

על המחירים, העלות ומה שביניהם

כעת, אחרי שדיברנו על הקייטרינג והאופציות העומדות לרשותכם, נפנה לדבר על העניין שוודאי מעסיק אתכם כבר מההתחלה, והוא עניין המחיר. ובכן אצלנו בקייטרינג שף יהושע, תוכלו למצוא את המחירים הטובים ביותר. מחירים של החל מ-30 ש"ח למנה עבור סועד ועד 85 ש"ח, ובסך הזמנה של מינימום 550 ש"ח. טווח המחירים שלנו מאפשר לכם לבנות את המחיר המשתלם ביותר עבורכם, שיתאים לכל אחד, לצד הטבות וחבילות נוחות ומשתלמות.

איך לבחור קייטרינג מומלץ לשבת חתן?

אז לאחר שהצגנו את כלל הפרטים הרלוונטיים לבחירת הקייטרינג, נאמר כי בחירת הקייטרינג והאוכל שמגיע איתו היא תהליך לא פשוט. לכן, חשוב כי במהלך בחירת הקייטרינג תשימו לב מה חשוב לכם יותר ומה פחות, ובכך תוכלו להתמקד ולבחור לבסוף את ההסעדה המושלמת ביותר עבור קייטרינג לשבת חתן בירושלים.

קייטרינג לשבת חתן בירושלים זה שף יהושע!

לסיכום, אצלנו בקייטרינג שף יהושע תוכלו למצוא שירות קייטרינג לשבת חתן בירושלים מהטובים שקיימים בתחום. זאת, על סמך מגוון עצום של מנות עיקריות, ראשונות, תוספות, סלטים ומגוון שירותים ואביזרים נלווים נוספים, שיהפכו לכם את אירועי שבת החתן לאירוע בלתי נשכח. וכל זאת, במחירים נוחים מאוד ובכשרות למהדרין בהשגחת הרב מחפוד. אז קדימה, למה אתם מחכים, מהרו להזמין וליצור איתנו קשר עוד היום! שיהיה בתאבון ונתראה בשמחות!

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן